HOŞGELDİNİZ

24 Ağustos 2008 Pazar

The Mafia

Platform:Pc
Tür:FPS
Multiplayer:Var
Yapımcı:Illusion Softworks
Yayıncı:Gathering
Çıkış Tarihi:2002
Min. Sistem:o.8Ghz işlemci, 256Gb ram, 128Mb GeForce Mx2 , 2.5Gb Harddisk alanı

Oyunu bir klasik olduğundan tanıtıyorum arkadaşlar.Elimde cd lerini gördüm de bir nostalji diye tanıtmak istedim.

Oyun da başlangıçta taksiniz ile müşterileri rahat rahat dolaştırıyorsunuz.Birden arabanıza sizin bilmediginiz mafya adamları biniyor ve onları diğer mafia grubundan kaçırarak bir restauranta getiriyorsunuz.Bu restaurant ta da diğer mafia üyelerinin mekanı derken onların üyesi oluyorsunuz.
Sopa , mınçıka , molotof kokteyli derken ailede itibarın artıyor.Oyun kasmıyor gerçekten sürükleyici bir oyun.Freeplay de takılabiliyorsunuz.Maxpayne Tarzı diyebilirim.fakat biraz daha geniş bir alana hakim.
Görsel olarak, son derece detaylı doku yapısıyla, gerçekçi yüzler ve karakterler yaratan oyun, insana 30lu yılların Amerikasını hissettirebilecek kadar güzel atmosferiyle, sanki bir mafya filmi izliyormuşsunuz havası veriyor. Grafiklerin detaylarının azaltılmış olması herkese doğal gelebilir; ancak oyundaki tüm ara videoların oyun içi grafiklerle hazırlanmış olmasından dolayı arkaplandaki dokular, detaylı karakterlerle yan yana geldiğinde maalesef biraz göze batıyorlar.
Oyunu 3 kez bitirdim o derece sürükleyici kesinlikle tavsiye ediyorum.Sistem gereksinimleri de o kadar yüksek değil.Ben ilk pc de oynadım bu oyunu.Mafia 2 de yakın da çıkıyor.
Mafia nın ilk oyunun fragmanını burdan izleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: